1.- Substitueix els dibuixos pels noms que li corresponen.
2.- En parelles, grups o individuals, has de fer una història pareguda, on hi hages de fer dibuixos perquè després siguens substituïts per noms. Tingues imaginació.
el meu cunyat
Bloc per als alumnes de l'assignatura de VALENCIÀ de l'IES PLATJA DE SANT JOAN
dissabte, 7 de novembre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
LA VALENCIANITAT D'ALACANT
PRIMER TREBALL DEL PROJECTE "A VISTA DE PARDAL" En aquest primer projecte tenim l'objectiu de què l'alumnat descobrisca...
-
QUATRE AMB EXERCICIS PER PRACTICAR ELS PRONOMS FEBLES http://cultura.gencat.cat/llengua/itineraris-aprenentatge/suficiencia/scl/scl1/sc...
-
JAUME ROIG vs SOR ISABEL DE VILLENA Jaume Roig (Començaments segle XV , València - 1478 , Benimàmet ) Metge de prestigi social i prof...
-
Rep el nom de funció del llenguatge cadascuna de les finalitats que els parlants donen als enunciats en el moment de produir-los, d'acor...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada